Studie op Bali - Reisverslagen van Dave Zuurbier - WaarBenJij.nu Studie op Bali - Reisverslagen van Dave Zuurbier - WaarBenJij.nu

Studie op Bali

Hallo allemaal,

Voor mijn opleiding ga ik van September tot eind Januari de Minor 'Intrapreneurship in another perspective' volgen. Natuurlijk niet gewoon in Nederland maar we gaan naar Azië!! Bali is de bestemming!

Op deze pagina kunnen jullie mijn reisverslagen volgen, en kunnen jullie mij vanuit Nederland toch nog een beetje in de gaten houden!
Ik hoop dat jullie met plezier mijn reisverhalen zullen lezen en wanneer je toch eens kijkt laat gerust een berichtje achter!

Veel leesplezier!

Dave

Recente Reisverslagen:

21 December 2012

Java en Outbound

11 December 2012

Flores, Rinca Island and Komodo Island.

06 December 2012

Weekje Maleisië

26 November 2012

Gamble, Tarzan Games and the Gili´s

01 November 2012

Weekend trips
Dave

Hier zal ik al mijn belevingen in het buitenland met jullie delen! ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 23913

Voorgaande reizen:

02 November 2014 - 03 Februari 2014

Zuid amerika, van onder naar boven

28 Augustus 2012 - 26 Januari 2013

Studie op Bali

20 Oktober 2011 - 17 November 2011

Trip to the USA

Landen bezocht: