Zuid amerika, van onder naar boven - Reisverslagen van Dave Zuurbier - WaarBenJij.nu Zuid amerika, van onder naar boven - Reisverslagen van Dave Zuurbier - WaarBenJij.nu
Zuid amerika, van onder naar boven

Hallo allemaal,

Hier probeer ik jullie een up to date houden over onze reis in zuid amerika!

We beginnen in het zuiden van Argentinië waarna we richting het noorden trekken. We gaan door Argentinië, Chili, Bolivia en Peru om vervolgens naar midden Amerika te reizen. Daar moeten we even bekijken wat we gaan doen, om vervolgens af te sluiten in De Verenigde Staten om Martha's gastgezin te bezoeken waar zij een jaar als au-pair heeft gewerkt.

Wanneer de tijd en de wifi beschikbaar is zal ik dus een verslag posten!


Groetjes Dave en Martha

Recente Reisverslagen:

23 December 2014

Bolivia en Peru!

07 December 2014

Elqui valley, atacama dessert en de laatste meters

27 November 2014

Hot springs, in de wolken en een kleurrijk stadje

14 November 2014

Stroef begin, maar nu lekker onderweg!
Dave

Hier zal ik al mijn belevingen in het buitenland met jullie delen! ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 23915

Voorgaande reizen:

02 November 2014 - 03 Februari 2014

Zuid amerika, van onder naar boven

28 Augustus 2012 - 26 Januari 2013

Studie op Bali

20 Oktober 2011 - 17 November 2011

Trip to the USA

Landen bezocht: