Toch nog 1 automaat waar ik het van win! - Reisverslag uit New Windsor, Verenigde Staten van Dave Zuurbier - WaarBenJij.nu Toch nog 1 automaat waar ik het van win! - Reisverslag uit New Windsor, Verenigde Staten van Dave Zuurbier - WaarBenJij.nu

Toch nog 1 automaat waar ik het van win!

Door: davezuurbier

Blijf op de hoogte en volg Dave

12 November 2011 | Verenigde Staten, New Windsor

Hallo Allemaal,

Hier weer eens een berichtje van mij! Ik ben de afgelopen dagen in Atlantic City geweest. Natuurlijk heb ik alle Casino's bezocht en een gokje gewaagd!

Donderdag ben ik met Glenn en Gino richting Newark gegaan om Glenn op het vliegtuig te zetten. Eerst was de planning om met Gino verder te gaan richting New Jersey maar het was voor hem makkelijker om een auto te huren en die weer in te leveren bij een ander vliegveld, aangezien hij nog een binnenlandse vlucht naar California had.

Dus Gino gedropt bij de verhuur auto's en toen ben ik zelf naar Atlantic City gereden. Dit was een rit van ongeveer 2.5 uur. Maar makkelijk te doen. Als je daar op de weg zit is het urenlang op een zelfde weg zitten en uiteindelijk de goede afslag pakken.

Aangekomen in Atlantic City en je op de Boardwalk afrijd was het net donker. Een mooier gezicht van Atlantic City is er niet, alle casino's zijn verlicht en de een is nog groter dan de ander. Ik had op het internet al een motel uitgezocht en daar reed ik zo op af. Het stond tussen de Casino's in. Dus ligging perfect! Nu de prijs nog.. Ik had aangezien de ligging nogal een hoge prijs verwacht. Maar voor 60 dollar per nacht viel het mij nog alles mee. Dus maar direct tot zaterdag geboekt.
Snel mijn koffer op mijn kamer gelegd en richting de casino's. De eerste was de TRUMP Taj Mahal. Wat een ding zeg! is het Holland Casino niks bij. Hier de hele avond gebleven en toen richting me motel.

Vrijdag ochtend was ik alweer optijd wakker, tjah... wat moet je dan doen. Dus eerst maar eens een ontbijt gehaald in het Hilton Casino Resort. Want op een slechte ondergrond kan je niet gokken. Ideaal want tijdens je ontbijt kan je al spelen! T werd een duur ontbijtje uiteindelijk. Toen daarna over de boardwalk gelopen en de rest van de casino's bezocht. Tropicana, Caecars, Trump PLaza, Borgata, Ballys en Resort. Heel leuk om te doen (ook duur).
Uiteindelijk heb ik in ieder casino toch wel mijn favoriete automaat gevonden. De ATM(pin) automaat, dit was de enige waar ik het van kon winnen!

De Casino's zijn allemaal groot en lijken vrijwel op elkaar. Maar het was nu niet helemaal de tijd om er naar toe te gaan. Er liepen alleen maar oude bessies die kwartjes in die automaten gooien en er liep van mijn leeftijd niets rond. Dus ik was weer eens de jongste van allemaal. Uiteindelijk begint de uitspraak: Having fun babyface! ook wel je nek uit te komen. Dus ben ik zaterdag middag rond 12 uur naar New Windsor gereden. Half vier daar aangekomen en gedag gezegd tegen Fred en Q Pennings.

Vanavond nog maar even hier wat eten in de buurt en morgen met de trein richting NEW YORK CITY. Hier even een hotel scoren en dan mijn laatste dagen in Amerika hier door brengen. Dan vertrek ik vanuit New York naar Newark en daarvandaan vlieg ik richting Holland!

• 13 November 2011 - 07:17

Daan:

hee dave!! Bedankt voor je kaartje! pittig hoor!! En zo te lezen geniet je nog steeds!! Veel plezier je laatste dagen en tot snel!! x your clean sister!

• 13 November 2011 - 19:06

Els:

Hallo Dave zo te lezen heb je je wel vermaakt in Amerika, en als een rijkman kom je terug. Leuke laatste dagen en we zien je weer in Nederland. Groetjes van Els en Gabien.

• 28 Augustus 2012 - 09:52

Ronald Dekker:

ik wens je een goede reis en veel plezier in Bali en/of Ghana ...

• 28 Augustus 2012 - 17:29

Elmer & Martine:

Dave,
    Vanuit Assendelft een hele mooie reis toegewenst. Geniet ervan!!
    Groetjes,
    Elmer & Martine