Atlantic City here I come! - Reisverslag uit New Windsor, Verenigde Staten van Dave Zuurbier - WaarBenJij.nu Atlantic City here I come! - Reisverslag uit New Windsor, Verenigde Staten van Dave Zuurbier - WaarBenJij.nu

Atlantic City here I come!

Door: davezuurbier

Blijf op de hoogte en volg Dave

10 November 2011 | Verenigde Staten, New Windsor

Hallo allemaal,

Ik zal jullie weer even bijpraten over de belevenissen van afgelopen tijd.Het gaat nog steeds top, en het weer zit alleen maar mee hier!

Zondag ben ik naar de Marathon van New York geweest.'s ochtends vroeg in de trein gestapt en we stonden om 10 uur in New York. Je kan merken dat New York niet werkt op zondag. want vorige keer dat we op Grand Central terminal stonden barstte het van het werkverkeer, nu waren er alleen maar toeristen te bekennen en was het aanzienlijk rustiger.

We zijn toen naar central park gelopen en daar kwamen net de eerste mindervaliden die meededen aan de marathon binnen. Het was weer eens stralend weer dus het was in het park weer eens warm. Dus we konden in shirtje rondlopen. Na een uurtje kwamen de vrouwen binnen en werden al snel gevolgd door de mannen (denk ik, ik vertrouw het nooit wanneer een neger hard rent, voor het zelfde geld rende hij voor de politie. want daar zag het namelijk blauw van in het park).
Natuurlijk deden er ook hollanders mee in de marathon, die kwamen toch wel op gepaste afstand van de rest binnen. Maar wel leuk om ook mensen in het nederelands aan te moedigen. Je zag alle renners meteen verbaasd omkijken.
Ook deed Leontien van moorsel mee met de marathon. Die vanzelfsprekend ook nog even aangemoedigd.

Rond een uur of 2 hadden we het wel weer gezien en bleven er nog steeds hordes mensen binnenkomen. Dus toen gingen we maar de stad in. De Trump Tower even van binnen bezichtigd, helaas Donald niet tegen gekomen. Ik had natuurlijk wel wat tips van hem willen krijgen.
Daarna begon de trek toch wel in te slaan dus even een befaamd broodje gehaald bij de Carnegie Deli waar al vele sterren zijn geweest gezien alle foto's aan de muur. Dat was ook wel te merken met afrekenen (oeps) maar was wel lekker.

Daarna naar het Hollywood cafe geweest en daar een aantal biertjes gedaan. Toen verder naar een ander Cafe waar ik de naam niet meer van weet. We zouden de trein van 11 uur terug nemen aangezien we dan rond half 2 thuis zouden zijn. Dat werd iets later. Gelukkig hadden we nog net het laatste treintje en waren we rond de klok van 5 thuis.

Maandag dus niet veel gedaan. Beetje gekeken wat mijn planning zou worden voor de aankomende week.

Dinsdag nog een dag gewerkt, het was zo'n 25 graden dus het was korte broeken weer.
Gisteren (woensdag) Gino opgehaald van JFK airport. Hij lande om half 4 dus jullie begrijpen wel. Drukte op de weg! Een tip.. ga nooit met de auto door midtown Manhatten. Maar op zich wel een ervaring om mee te maken. Ik stond er ook niet van te kijken dat de auto's daar zoveel deuken hadden. Uiteindelijk alles goed gegaan. Voordat we weer eens thuis waren was het 8 uur en gingen we uiteten.

Vandaag nog even naar hotels zoeken en vertrek ik bij het bedrijf. Vanmiddag Glenn naar Newark Airport brengen. En dan ga ik door met Gino richting New jersey waar hij een aantal bezoeken had en waar ik de Casin's van Atlantic armer ga maken (zij mij vast wel!).
Daar dus een aantal dagen verblijven en dan zaterdag of zondag richting New York. Wanneer ik niet met de Limo naar New York kan komt Gino mij weer ophalen.

Dus tot zover weer een beetje bijgepraat. Als ik nog de gelegenheid heb tot een computer eerdags zet ik weer een verslag online.
Wanneer dit niet gaat lukken horen jullie de verhalen volgende week wel van me!

Groeten uit Amerika!

• 10 November 2011 - 16:18

Hello:

hallo,
    Mijn naam is Slyvia Ik ben blij om u te contacteren, ik ben een jonge alleenstaande vrouw is nooit getrouwd geweest op zoek naar ware liefde voor een lange termijn relatie, als je serieus bent kunt u contact met mij opnemen met deze e-mail, zodat ik kan om u mijn foto's en voor details over mij (slyvia.koneh@live.com)
    van jou in Love,
    slyvia
    slyvia.koneh@live.com
    .....................................
    Hello,
    My name is Slyvia I'm happy to contact you, i am a young single girl never married seeking true love for a long term relationship,if you are serious you can contact me with this email so that i can send you my photos and for details about me (slyvia.koneh@live.com)
    yours in Love,
    slyvia
    slyvia.koneh@live.com

• 10 November 2011 - 17:57

Mike:

Ha broer, succes met gokken in atlantic city! aan de reacties te zien heeft de eerste golddigger zich al gemeld!
    gr mike

• 11 November 2011 - 09:01

Slyvia:

Hello dave, i am still a young single girl, please can you tell me the result of your visit at the Casino in Altlantic City ? If it is enough I prefer a long term relationship, if it's not enough the relationship will be much shorter. If you want more details, information or photo's please contact me or send an email to Ivan's paint uncle .

• 11 November 2011 - 18:35

Paint Neef McArthur:

Hi Dave, could you please send the girl something, because I get crazy of all the mailings that are send my way about guys who visited Atlantic City Casino's with all their winnings... Maybe you can try to give this girl a chance... If you see the pictures it will approximately last a few minutes. Greetz!

• 12 November 2011 - 20:50

Hello Slyvia:

How Nice of you to contact me!
    I'm a broke handsome guy without any Money.. the days i've been to Atlantic City i where n't lucky! So your free to look for someone else!

Greetz Dave